Be strong

Tja! Det har hänt förmycket på kort tid, sorliga saker men sånt är livet.
Min käraste Trixi var tvungen att avlivas pga Cancer... #FuckCancer
Är jätte glad att du var min dom här åren <3 
Min hund dog i lördags 17.20 hoppas du har det bra där du är nu. saknar dig Trixi <3
 
 
 
 
Beatrice Rudberg
2014-11-18 @ 18:39:06
URL: http://coloursforlife.blogg.se/

Minnet är bra men kort ibland;) Nu har jag äntligen hunnit kolla genom din blogg lite:) Läste det du skrev om din pappa och om epilepsin, du är stark!<3 När ens djur dör är det tufft, men det blir lättare<3
Jag berättade att jag hade två bloggar, spiri.blogg.se och ebstli.blogg.se:) Kolla gärna!:)

Svar: Hej bea! Tackar vad härligt.
Fanny Olson

hpdberra
2014-11-20 @ 22:16:37

En väldigt klok hund, talade med ögon och uttryck så tydligt... <3 - håll igång dom i hundhimlen... :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0